مستند مصاحبه، مردی از مریخ ; ایلان ماسک

مجموعه سخنرانی های ایلان ماسک
150 دقیقه فیلم با زیرنویس فارسی برای اولین بار در مووآتیم

Original price was: 70000 تومان.Current price is: 36000 تومان.

توضیحات

مستند مصاحبه، مردی از مریخ ; ایلان ماسک

مدت 150 دقیقه به صورت 4 فایل

به احتمال زیاد اسم ایلان ماسک رو شنیدید کسی که درست بعد از همه گیری کرونا در سال 2020 به سر زبون ها افتاد. و در سال 2021 با ورود به بازار رمز ارز ها علاقه مندان و البته دشمنان زیادی پیدا کرد. مارک زاگربرگ یک جمله معروف داره که میگه : نمی‌توانید 500 میلیون دوست داشته باشید مگر این که چند دشمن برای خود بسازید! البته به غیر از دوست و دشمن اون مقدار زیادی سود کرد البته عددی از این سود در دست نیست.

 

تسلا ایلان ماسک

 

ایلان ماسک کاملا رویکرد متفاوتی نسبت به کار ها داره و کاملا عاشق ریسک کردن روی پروژهایی هست که ; اگه موفق بشه سود فوق العاده براش ایجاد کنه. این رو خودش هم بار ها گفته ; که مثل هنری فورد که روی ساخت ماشین قمار کرد و نتیجه گرفت ; اون هم روی خودرو های برقی قمار کرد و نتیجه گرفت. نتیجه اش هم رسیدن موقت به رتبه اول ثروتمندان جهان و سبقت یک ماهه از جف بزوس بود.

قماری که بیشتر از 112 میلیارد دلار براش در سال 2020 سود ساخت

مردی از مریخ ; ایلان ماسک

بعضی ها بهش میگن مریخی ; شاید برای اینکه آرزوی مرگ در مریخ رو داره ; و داره روی یک پروژه بزرگ با همکاری ناسا برای سفر به مریخ و ساخت اولین شهر مریخی فعالیت میکنه; و قراره اولین تلاشش برای سفر به مریخ رو در سال 2025 انجام بده; ایلان ماسک همچنین داره روی پروژه اینترنت ماهواره ای کار میکنه ; که هدفش تقویت اینترنت در مناطق شهر و روستایی و تا الان بیشتر 90 ماهواره برای این هدف در مدار قرار داده

اما ایلان ماسک از کجا شروع کرد; و با چه ذهنیتی وارد عرصه های متخلف شد و چطور توانست هر کدام از شرکت هایش را ; تبدیل به بهترین در عرصه فعالیت خودش بکند؟

ما در مووآ تیم ; یک مجموعه به اسم مردی از مریخ آماده کردیم که حاوی مصاحبه ها و ویدیو هایی از ایلان ماسک هست ; که در مورد تمام مسائل کاری و اهدافش صحبت میکنه; این مصاحبه ها از زمانی شروع میشه که کسی اون رو نمی شناخت و تا زمان حال ادامه پیدا میکنه.

توضیحات تکمیلی
نوع فایل

دانلودی

مدت زمان

150 دقیقه

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مستند مصاحبه، مردی از مریخ ; ایلان ماسک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟