معرفی و دانلود کتاب پدر پولدار پدر فقیر رابرت کیوساکی

کاور کتاب پدر پولدار.png

معرفی کتاب پدر پولدار پدر بی پول

کتاب پدر پولدار، پدر بی پول  نوشته رابرت کیوساکی و شارون لچنر ; که در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا در سال ۲۰۰۱ و در روزنامه‌های وال استریت ژورنال، یواس‌ای‌تودی و نیویورک تایمز می‌باشد. تا سال ۲۰۱۶ م از این کتاب ۲۶ میلیون نسخه به فروش رسیده است.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول، می‌تواند نقطه شروعی برای تمام کسانی باشد که می‌خواهند; کنترل مالی‌ زندگی شان را در آینده بدست خود بگیرند. در این کتاب از رازی سخن می گوید که ; فقط ثروتمندان از آن خبر دارند و به فرزندان خود می آموزند. رازی که طبقه متوسط و فقیر جامعه اطلاعی از آن ندارد!

رابرت کیوساکی ، درباره‌ روش‌های زندگی افراد پول ‌دار و افراد بی ‌پول صحبت می‌کند. اگر شمایی که کتاب پدر پولدار پدر بی پول را می‌خوانید ; باغبان یا سرایدار هستید یا حتی بیکارید باز هم می‌توانید به خودتان آموزش بدهید و به آن‌هایی که دوستشان دارد یاد بدهید; تا از لحاظ مالی بتوانند از خودشان محافظت کنند. یادتان باشد که هوش مالی یک روند ذهنی است

بخشی از متن کـتاب

برای خواندن خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر می تونید مقاله اش رو از اینجا بخونید(برای ورود لمس کنید)

رابرت کیوساکی ، می‌گوید: «یکی از پدرانم; برای به‌ دست‌ آوردن چند دلار جان می‌کند و دیگری مشت مشت پول در می‌آورد. یکی از پدرانم به من یاد می‌داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه‌ طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم; و دیگری به من می‌آموخت که چه طور طرح‌های قوی مالی و بازرگانی را خلق کنم تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم.» فرزند دو پدر قوی‌ بودن این امکان را برای من فراهم آورد تا; با مقایسه آرای آن‌ها با یک دیگر، تأثیر تفکرات‌ شان را بر زندگی‌شان بررسی کنم!

در این جریان فهمیدم که انسان‌ها زندگی‌شان را براساس افکارشان تنظیم می‌کنند.

پدر بی پولم دائماً می‌گفت: من هیچ وقت پولدار نمی‌شوم و این پیشگویی واقعیت یافت; ولی پدر پولدارم معتقد بود که آدم پولداری‌ ست، حتی یک بار پس از ورشکسته‌ گی که افسرده اش کرده بود; باز ادعا کرد آدم ثروتمندی است و می‌گفت بین فقیر بودن و ورشکسته‌ بودن، یک اختلاف بزرگ است و آن این که ورشکستگی موقتی، ولی فقر دائمی است.

ایده اصلی کتاب

ایده‌هایی که وی در کتاب پدر پولدار پدر بی پول (Rich Dad Poor Dad) مطرح کرده به نظر خیلی از والدین، عجیب و خشک می‌آید.

بسیاری از والدین همین طوری هم برای پایبند کردن بچه‌ها در مدرسه مشکل دارند. اگر فرزندانتان را تشویق کنید که کارمند خوبی باشند آن وقت آن‌ها را مجبور کرده‌اید که بیشتر از آنچه سهم‌شان است مالیات به جیب دولت بریزند و در عوض هم انتظار مقرری بازنشستگی ناچیزی را بکشند یا اصلاً منتظر مقرری گرفتن هم نمانند.

درست است که مالیات قسمت اعظم هزینه‌های افراد را تشکیل می‌دهد. در واقع بیشتر خانواده‌ها از ماه ژانویه تا اواسط ماه می را برای دولت کار می‌کنند تا بلکه بتوانند مالیات‌هایشان را بپردازند. ما الان به ایده‌های جدید نیاز داریم و این کتاب همان نوع ایده‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد.

رابرت کیوساکی

معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده‌اند; اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. او می گوید: که مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند; اما هرگز یاد نمی‌گیرند، کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

درباره نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول بیشتر بدانیم:

اگر علاقه دارید زندگی نامه کامل رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر را بخونید می تونید مقاله کاملش رو از اینجا بخوانید

رابرت تورو کیوساکی، رابرت (زاده ۸ آوریل ۱۹۴۷) سرمایه‌گذار و نویسنده کتاب 4 راه پول سازی است. همچنین کتاب کسب ثروت به روش پدر پولدار نیز که در واقع، ادامه مباحث کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول می‌باشد، از آثار اوست.

چرا رابرت کیوساکی معروف شد؟

تا قبل از زمانی که رابرت از جنگ ویتنام بازگردد، افراد زیادی او را نمی‌شناختند. اوج شهرت کیوساکی از زمانی شروع شد که آموزش‌های مالی را آغاز کرد. خط تفکر و جریانی که از پدر پولدارش به ارث برده بود; با تجربه‌های شخصی‌اش از تجارت ترکیب شد و زمینه ایجاد شهرتی جهانی را برای او فراهم کرد.

رابرت کیوساکی یک اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار; پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده‌است. میلیون‌ها نفر با پیروی از نظرات خلاقانه رابرت کیوساکی توانسته‌اند به موقعیت‌های مالی و اجتماعی خیره‌کننده‌ای در جهان دست یابند. از جمله ویژگی‌های بارز تفکرات و نظریات کیوساکی می‌توان به کاربردی بودن آنها و ارتباط فوق‌العاده این نظریات با زندگی واقعی افراد جامعه است.

دانلود کتاب پدر پولدار پدر فقیر:

این محتوای مخصوص کاربران دارای اشتراک Vip می باشد

با مشخصات خود وارد شوید تا به محتوا دسترسی پیدا کنید

اگر اشتراک ندارید از اینجا وارد شوید تا پلن های اشتراک را مشاهده کنید

 

 

راز پدر پولدار(قسمت اول)

مشاهده قسمت دوم

مشاهده قسمت سوم

مشاهده قسمت چهارم

این مقاله رو به اشتراک بگذارید

4.5/5

مقالات مشابه

1 دیدگاه در “معرفی و دانلود کتاب پدر پولدار پدر فقیر رابرت کیوساکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اگاهی و دریافت مقاله ها و مطالب آموزشی ما رو دنبال کنید

همیشه به روز باشید و از بهترین ها بهترین ها رو یاد بگیرید

مستند ها و فیلم های ویژه مووآ تیم

پلن های اشتراک

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟