۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

شغل‌ اینترنتی هر روز جذاب‌تر از قبل شده و بیشتر به چشم می‌آید. دقیقا با رشد وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف انواع شغل اینترنتی هم بیشتر می‌شود. در این مقاله شما را با ۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان آشنا خواهیم کرد . اگر که قصد دارید از طریق کسب و کار اینترنتی مطمئن و آنلاین درآمد داشته باشید. اگر دوست دارید از منزل و در کنار خانواده‌تان شغل اینترنتی داشته باشید. حتما با دقت ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

۱-اولین شغل اینترنتی جذب ترافیک بیشتر و دریافت تبلیغات

 

اولین نوع شغل اینترنتی در کسب و کار اینترنتی، شما می‌توانید با داشتن سایت یا وبلاگ و قرار دادن محتوای خوب داخل آن ترافیک زیادی را جذب کنید. سایت های بسیاری حاضرند تبلیغات محصولات خود را داخل سایت شما قرار دهند. در ازای فروش درصد قابل توجهی به شما پرداخت کنند.

هم اکنون افزونه های بسیاری برای این کار وجود دارند که به انجام این کار کمک زیادی کردند. با نصب این افزونه ها، هر بازدید کننده‌ای که از سایت شما به سایت فروشنده می‌رود رهگیری می شود. در صورت خرید به صورت اتوماتیک درصدی از فروش به حساب شما منظور می شود. میزان درصد از هر فروش معمولا توافقی بین سایت شما و سایت فروشنده خواهد بود.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
تمرکز روی نیچ های بازار برای مشارکت
انتخاب سایت های فروشنده خوب
ایجاد چندین سایت و راه اندازی سیستم مشارکت در فروش در همه آن ها

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

 

2. تولید محتوا (بلاگ نویسی):

 

به راحتی می توانید از وقت خود کسب درآمد کنید. وب سایت های زیادی نیاز به نویسنده دارند تا در مورد کسب و کارشان یا محصولشان مقالاتی بنوسید و در وبلاگ یا سایت آن ها قرار دهد.
برای این کار یک سایت در مورد نویسندگی اینترنتی راه اندازی کنید و داخل آن محتوای عالی قرار دهید . روی آن تبلیغ کنید، به زودی بسیاری از وب سایت های نیازمند به محتوا، با شما تماس می گیرند و در خواست محتوا می کنند.
مراقب باشید وقتی تعداد مشتریان شما افزایش پیدا می کند از وب سایت خودتان غافل نشوید.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
تولید مقالات تخصصی که قیمت بیشتری دارند
عکاسی و محتوای گرافیکی
تولید اینفوگرافیک های ویژه

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

 

۳. مدیریت رسانه های اجتماعی:

 

سومین نوع شغل اینترنتی در خانه، هر چند الان تعداد زیادی برنامه برای این کار وجود دارد. اما این کار فقط انتشار یک پست در زمانی خاص نیست بلکه استراتژی تولید محتوا هم در این کار بسیار مهم است.
در صورت مدیریت درست این بخش; هم فروش ایجاد می شود هم رضایت مشتریان از مالک رسانه های اجتماعی رشد زیادی می کند.
اکثر کسب و کارها مشکل زمان دارند. آن ها امکان تولید محتوا و انتشار آن را ; همیشه ندارند. شما در خانه خودتان می توانید از زمان خود درآمد کسب کنید و زمانی که قبلا پولی برای شما نداشت، حالا درآمد زا می شود;کافیست داخل سایت خود اطلاعات دقیقی از نحوه کار خود منتشر کنید و ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
مشاوره و تحلیل شبکه های اجتماعی را هم انجام دهید.
فروش از طریق رسانه های اجتماعی را انجام دهید و درصدی را بگیرید.

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

 

۴. فروش محصول خودتان:

اگر می توانید محصولی داشته باشید مثلا محصولات دست ساز زینتی ، برای محصول خود یک سایت طراحی کنید و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید; برای محصولات خود تبلیغات کنید و فروش داشته باشید.
برای بسیاری از کسب و کار ها نیازی به دفتر نیست و شما می توانید شغل اینترنتی در خانه داشته باشید.
ایده های مشاغل اینترنتی در خانه معمولا با بودجه کم می توانند راه اندازی شوند. فقط باید استراتژی داشته باشید که شما را از رقبا متمایز کند و نسبت به رقبا و فعالان حوزه کاری شما بتواند دلیل خوبی برای خرید به مشتری شما بدهد.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
روی رسانه های اجتماعی قوی کار کنید.
برندینگ عالی داشته باشید.
از همه روش های بازاریابی هم زمان و هم جهت استفاده کنید.

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

 

 

۵. راه اندازی مرکز خرید

 

شما می توانید یک وب سایت عالی برای فروش محصولات از یک حوزه خاص راه انداری کنید و درآمد کسب کنید; خرید داخل سایت شما انجام می شود و بعد از کسر درصد شما مابقی پول به حساب فروشنده اصلی ارسال می شود.
همه می توانند رایگان داخل سایت شما محصولات خود را قرار دهند و شما کافیست ترافیک را به سایت خود بیاورید. شما در این روش تامین کننده محصول نیستید.

چطور سود بیشتری کسب کنید:
روی محصولات لوکس تمرکز کنید.
برند های معتبر را در سایت خود بفروشید.
استاندارد هایی برای اتشار محتوا داشته باشید و کیفیت محتوای منتشر شده را تا حد ممکن بالا ببرید.

چطور از این مقاله درآمد کسب کنید:
شما می توانید از این مقاله وان کلیک هم سود ببرید کافیست در بخش نظرات کار خود را معرفی کنید و آدرس سایت خود قرار دهید بعد از تایید نظرات خوانندگان این مقاله ممکن است بخواهند از خدمات شما استفاده کنند.
فراموش نکنید آمار ها نشان می دهند شش نظر اول بیشتر میزان مطالعه را دارند.

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

شروع یک کسب و کار آنلاین

6.مدیرکانال تلگرام

 

سایت های نیازمندی اینترنتی ایرانی بسیاری را در چند سال اخیر می توان نام برد که در آن، آگهی های مختلفی درباره استخدام مدیرکانال های تلگرام منتشر شده است; استقبال ده ها میلیون ایرانی از پیام رسان تلگرام حتی با فیلتر سبب شده تا کانال های بسیاری در این مجموعه راه اندازی شود و مخاطبان بسیاری را نیز به سمت خود جذب کند; ما اکنون شاهد کانال هایی هستیم که بیش از ۱.۵ میلیون عضو فعال دارد و برخی از مطالب در آن ظرف ۱ ساعت توسط حداقل ۱ میلیون کاربر مشاهده می شود; چنین کانال هایی با چند مدیر اداره می شوند که کار های مختلفی از جمله برنامه ریزی برای انتشار مطالب، تعامل با مخاطیان، ایده گیری تبلیغات و مسائلی از این دست را بر عهده دارند.

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان
7.تولید محتوا برای کانال تلگرام

کانال های تلگرام، نیاز مند هیات تحریریه ای برای تولید و انتشار مطالب دارد; مخصوصا که باید مطالب خیلی جذاب و جالب باشد تا توسط کاربران عضو به اشتراک گذاشته شود و زمینه جذب دیگر کاربران را نیز فراهم کند و از فرار کردن کاربران موجود نیز جلوگیری کند;استخدام افرادی که در عرصه های مختلف بتوانند مطالب جذاب و جالب فرهنگی و هنری و اجتماعی تولید کنند;امروزه یکی از متداول ترین شیوه های جذب نیروی متخصص در کارآفرینی دیجیتالی تلگرامی ایرانیان به شمار می رود.


۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان
8.مدیر صفحه اینستاگرام

حضور گسترده ایرانیان در شبکه اجتماعی 2میلیارد نفری اینستاگرام سبب شده تا صفحات زیادی در این حوزه راه اندازی شود;همانند تلگرام، اینستاگرام شبکه ای عکس محور است و فوتوشاپ کار ها و کسانی که سواد رسانه ای و بصری خوبی دارند; فرصت عرض اندام مطلوبی در این کسب و کار دیجیتالی خواهند داشت; ما شاهد انتشار آگهی های بسیاری برای جذب مدیران صفحه اینستاگرام و حتی ADMIN هایی برای صفحات افراد معروف، سازمان های دولتی و خصوصی و امثالهم در فضای جامعه اطلاعاتی کشور هستیم;خوبی این کار ان است که افراد در هر نقطه دنیا می توانند کار خود را انجام داده و کسب در آمد کنند.

مووآ مدیا نامیرا گرافیک

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

ایلان ماسک و پروژه‌هایش | این داستان: صنعت خودرو

9. اپ نویسی

معروف ترین و پر درآمد ترین شیوه کسب و کار در فضای جامعه اطلاعاتی ایران برای تینیجر ها و عاشقان کارآفرینی دیجیتالی به شمار می رود; اپی با نیم میلیون تومان سرمایه گذاری، بعضا مشاهده شده که صد ها میلیون تومان ظرف کم تر از ۱ سال درآمد زایی کرده است;قضیه وقتی شگفت انگیز می شودکه بدانیم صاحب اپ، نوجوانی تازه دیپلم گرفته است; ایران، امروزه با نسلی از اپ نویس های جوان مواجه است که تلاش ان ها، بر روی گوشی همراه هوشمند میلیون ها ایرانی قرار گرفته است; و درامد های زیادی به جیب آنان می برد و فرصت های اشغال متعددی برای دیگران ایجاد می کند.

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان
10. آپلود کار حرفه ای!

صدها هزار سایت ایرانی در فضای وب، نیازمند به روز رسانی مداوم و منظم است; آپلود کاران و طراحان وب، این فرصت را برای صاحبان سایت های اینترنتی فراهم می کنند ;تا همواره سایت به روز و با اطلاعات تازه را در اختیار جامعه مخاطبان خود قرار دهند; آپلود کارها معمولا نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند چرا که تجربه و آموزش های عملی برای رسیدن به مهارت خوبی در این عرصه کفایت می کند.

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان
11. ورد پرس کار متخصص!

ورد پرس، نرم افزار متن بازی که این روز ها میلیون ها سایت اینترنتی توسط آن طراحی و بارگذاری شده است و کسانی که می توانند با این بستر دیجیتالی به خوبی کار کنند، نانشان اصطلاحا در روغن است; آگهی استخدام ورد پرس کار حرفه ای، این روز ها مثل جذب حسابدار و راننده و نانوا بر در و دیوار شهر ها و فضای مجازی کشور به چشم می خورد; گویا در رزومه ها دیگر نباید آشنایی به OFFICE را قید کرد! آشنایی به WORDPRESS و توانایی کار حرفه ای با آن ، جایگزین آفیس شده است .

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

محصولات پرفروش در اینستاگرام که می توانید عالی بفروشید!

12.پایان نامه نویس های مجازی!

خیلی ها برای کارهای پایان نامه و انجام مقاله نویسی دانشجویی، سایت ها و کانال های مختلف راه اندازی کرد ;و تیمی از متخصصان را گرد هم آورده و پروژه می گیرند و پروژه تحویل می دهند و در فضای مجازی، کارها رد و بدل می شود. تب ISI و مقالات PEER-REVIEW برای دانشجویان ارشد و دکترا، از جمله فعال ترین و عجیب ترین کار هایی است; که در فضای کارآفرینی اینترنتی ایرانیان در حال وقوع است و اگر چه کاری ضد فرهنگ و علم محسوب می شود، اما مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است!

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

+ 13.مشاوران اینترنتی!

کسب و کاری در چند سال اخیر توسط برخی ها باب شده که توسط آن، برنامه بدنسازی، برنامه رژیم چاقی، رژیم لاغری و حتی زیبایی به پسران و دختران جوان داده می شود; و بر اساس هر برنامه،که بر اساس نیاز های اشخاص تعیین می شود، مبالغی دریافت می شود; هر اندازه فرد مشاوره دهنده در کار خود موفق باشد، مخاطبان بیشتری جذب می کند; و این به معنی درامد بیش تر. بعضا مشاهده شده که برخی از این مشاوران اینترنتی این چنینی در کانال های تلگرام و اینستاگرام، ماهانه بین ۵ تا ۱۰ میلیون درآمد ثابت دارند! درآمدی معادل ۷ تا ۱۵ کارگر ساده، بدون آن که نیاز باشد از خانه خارج شوند و حتی هویت آن ها مشخص شود!

آینده کسب و کار های اینترنتی در جهان و ایران

با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد; و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید.

از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیستم کامپیوتری احتیاج دارید; به طوری که سرمایه گذاری آن حتی از راه اندازی یک فلافل فروشی نیز کمتر است.

» برنامه‌نویسی: برنامه نویسان نرم افزار بخصوص برنامه‌نویسی برای اپلیکیش و بازی‌های موبایل آینده فوق‌العاده روشنی پیش چشم آن‌هاست. شما در این بخش می‌توانید; به ساخت اپ های خوب برای بازار داخلی و حتی خارجی بپردازید و از درآمد بالایی برخوردار شوید.

» راه‌اندازی وبسایت: کسب و کار مبتنی بر سایت خود را راه اندازی کنید; وبسایت ها نیز در کشور ما به شدت در حال توسعه هستند، سایت شما می‌تواند آموزشی، خبری، فروشگاهی یا غیره… باشد; که راه اندازی آن نیز با سرمایه‌های بسیار کم ممکن است.

اگر بتوانید یک تیم علاقه‌مند نیز جمع کنید می‌تواند با حداقل سرمایه این سایت را راه بی اندازید;برای نمونه سایت‌های مانند مامان پز، دیجی کالا، زومیت، کجارو و…. از نمونه‌هایی هستند که در این کار به خوبی درخشیده‌اند.

(۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان)

» ایجاد اپلیکیشن: شما می‌توانید یک کسب و کار را روی اپلیکیشن ببرید، مانند همین اسنپ، دیوار یا هر چیز دیگری که امروزه به صورت سنتی انجام می‌شود; و شما فرصت آن را دارید که یک مدل جدید آن را پیاده کنید.

کارهای بسیار دیگری مانند نویسندگی، مترجمی، طراح سایت، طراح گرافیک و هزاران شغل دیگر وجود دارد که می‌تواند; از طریق اینترنت به دیگران خدمت رسانی کند و درآمد خوبی را کسب کند.

‌پست های بیشتر در صفحه اینستاگرامی
@namiragraphic
صفحه گرافیکی و اموزش فضای مجازی
@movamag رو دنبال کنید و هر لحظه انرژی مثبت ? دریافت کنید
@wollvesland انگیزشی سرزمین گرگها
پست های بیشتر بخش موفقیت و انگیزشی
از اینجا وارد شوید

 

این مقاله رو به اشتراک بگذارید

4.5/5

مقالات مشابه

4 دیدگاه در “۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اگاهی و دریافت مقاله ها و مطالب آموزشی ما رو دنبال کنید

همیشه به روز باشید و از بهترین ها بهترین ها رو یاد بگیرید

مستند ها و فیلم های ویژه مووآ تیم

پلن های اشتراک

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟