یک مسیر مستقیم برای موفقیت – گری وی gary vee

یک مسیر مستقیم برای موفقیت

برای موفقیت باید بجنگید و من خیلی مطمئنم و فکر میکنم که موفقیت من محصول برخی از مهارت هاست اما من فکر میکنم برنده ام چون بیشتر از بقیه مردم تلاش میکنم من واقعا بهش اعتقاد دارم …

کلیپ فوق العاده از گری وی کارآفرین بزرگ مهاجر در آمریکا

برای خواندن معرفی گری وی از اینجا وارد شوید

 

داستان موفقیت الهام بخش گری وی نرچوک در “نیویورک تایمز” ، “وال استریت ژورنال” ، “تایم” و “GQ” منتشر شده است; در سال 2011 ، “وال استریت ژورنال” نام گری را در لیست خود در ” Twitter’s Small-Business Big Shots. ” منتشر کرد;” “Bloomberg Businessweek” وی را در لیست “20 نفری که همه کارآفرینان باید از آنها پیروی کنند” درج کرد.

-گری وی gary vee

 

گری وی نرچاک کارآفرین ، مدیر ، نویسنده و شخصیت اینترنتی بلاروس-آمریکایی است. او در فضای بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی موفقیت های بزرگی کسب کرده و شرکت های بزرگی مانند “VaynerMedia” و “VaynerX” را تاسس کرده و رهبری می کند.

گری وی همچنین در طی چند سال شرکت واین خانوادگی خود را از یک شرکت 3 میلیون دلاری به یک امپراتوری 60 میلیون دلاری تبدیل کرده است; وی در بابرویسک ، اتحاد جماهیر شوروی (بلاروس امروزی) متولد شد و هنگامی که 3 سال داشت ، به همراه خانواده به ایالات متحده رفت; در نوجوانی ، او درگیر چندین تجارت در حوضه مشاغل كوچك ، مانند فروش كارت بیس بال و گل ، شد و درآمد بسیار زیادی را بدست آورد.

 

خلاصه ای از هر آنچه که درباره ی گری وی باید بدانید

گری وی سپس با اصرار پدر و شرایط خانواده به تجارت واین خانواده خود پیوست و تا سی سالگی مشغول این کار بود و در این بین از دانشگاه “Mount Ida” در ماساچوست فارغ التحصیل شد; او شرکت های خرده فروشی پدرش را به دست گرفت; و آن را به یک تجارت بسیار موفق تجارت الکترونیکی تبدیل کرد; او شرکت های “واین لابریری دات کام” ، “VaynerMedia” و “گالری” را پایه گذاری کرد.

وی به عنوان یک سرمایه گذار پیشگام در بسیاری از زمینه های مختلف سرمایه گذاری های موفقی انجام داد ; مثل توییتر و اسنپ چت و تخصص تجاری وی باعث شکوفایی بسیاری از شرکت ها شد; در سال 2009 ، گری به نویسندگی مشغول شد و برای نوشتن 10 کتاب با “HarperStudio” قرارداد امضا کرد; او تاکنون شش کتاب نوشته است.

او با ساخت و مدیریت شرکت های بزرگ زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار داده ; و با تولید محتوای مفید و کاربردی برای زندگی و کسب و کار; به عنوان یک الگو برای میلیون ها نفر شناخته می شود

او دلیل موفقیتش را سخت کوشی همراه با برنامه و هوشمندانه میداند

garyvee

مقاله های مرتبط:

این مقاله رو به اشتراک بگذارید

4.5/5

مقالات مشابه

1 دیدگاه در “یک مسیر مستقیم برای موفقیت – گری وی gary vee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اگاهی و دریافت مقاله ها و مطالب آموزشی ما رو دنبال کنید

همیشه به روز باشید و از بهترین ها بهترین ها رو یاد بگیرید

مستند ها و فیلم های ویژه مووآ تیم

پلن های اشتراک

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟