زندگی نامه و بیوگرافی گرنت کاردون

زندگی نامه و بیوگرافی گرنت کاردون

گرانت کاردون (Grant Cardone) یا گرنت کاردونه نویسنده آمریکایی; مربی فروش، سرمایه گذار املاک و آموزش دهنده کارآفرینی و سخنران انگیزشی است. با شروع از صفر و بدون هیچ عاملی که به او کمکی کند ; او اکنون بنیانگذار و صاحب سه شرکت چند میلیون دلاری است.

می توان گرانت را یکی از موفق ترین افراد عصر حاضر به شمار آورد و با مطالعه زندگی نامه او به رمز موفقیت او پی برد. این مطلب همه چیز درباره گرانت کاردون را بیان می کند.

 

گرنت کاردونه

biography of grant cardone

 

وی چندین برنامه فروش ایجاد کرده است که صدها هزار نفر از فروشندگان ، هزاران سازمان فروش و میلیارد ها دلار در خرده فروشی ها را تحت تأثیر قرار داده است.

تحولات وی در زمینه فروش; مدیریت فروش ، سیستم های فروش ، فروش و تولید مشاغل ; عملکرد فروش ، کتاب های فروش و برنامه های فروش شامل اصول اولیه فروش است که باعث جهش بزرگی در کسب و کار هایی شده که با وی همکاری میکنند

 

بیوگرافی گرانت کاردون

گرانت کاردون در 21 مارس 1958 در لیک چارلز ایالات متحده آمریکا متولد شد. او در یک خانواده با پنج فرزند به دنیا آمد و فرزند چهارم بود. گرانت یک برادر دو قلو به نام گری کاردون دارد.
او تحصیلات خود را در دبیرستان لانگرین در لیک چارلز گذراند و برای گرفتن مدرک لیسانس در رشته حسابداری به دانشگاه مکنیس رفت.
پس از فارغ التحصیلی و اتمام تحصیلات;گرانت به شیکاگو رفت تا برای یک شرکت آموزشی کار کند.

پس از آن برای رشد و پیشرفت در حرفه خود در بسیاری از شهرهای ایالت متحده آمریکا زندگی کرده و سپس به هیوستون تگزاس نقل مکان کرد;

پس از 12 سال گرانت دوباره به کالیفرنیا منتقل شد

بعدها گرانت کاردون دفاتر خود را از کالیفرنیا به میامی منتقل کرد.
گرانت کاردون در سال 2004 با یک بازیگر اسپانیایی به نام النا لیونس ازدواج کرد و دو دختر به نام های اسکارلت و سابرینا دارد.

 

زندگی نامه و بیوگرافی گرنت کاردون

زندگی نامه و بیوگرافی گرنت کاردون

 

فعالیت های گرانت کاردون

وی پس از کسب مدرک حسابداری از دانشگاه ایالتی مک نایس ، وی مدرک حسابداری خود را رها کرد تا در عوض شروع به کار در فروش خودرو کند.

در CELEBS TREND NOW، او یکی از برترین مدیران موفق تجاری است; وی در فهرست افراد مشهور که در ۲۱ مارس ۱۹۵۸ به دنیا آمد ، قرار گرفت. وی همچنین در بین لیست مشهورترین مدیر اجرایی تجارت قرار دارد.

قبل از اینکه گرانت کاردون پنج شرکت بزرگ و ثروت چند میلیون دلاری ایجاد کند ; او به شدت گرفتار بدهی و معتاد به مواد مخدر بود.

این توصیه از مادرش بود که در نهایت به او کمک کرد تا خودش را از آن شرایط اسفناک خارج کند.

او مجبور نبود فعالیت خود را در زمینه حسابداری ادامه دهد; بنابراین پس از سال ها فعالیت در آموزش و پرورش شغل خود را به فروش خودرو تغییر می دهد و مدیر عامل شرکت Freedom Motorsports Group (گروه موتورسواری آزادی) می شود.

در سال 2010، گرانت شروع به کار با یک شرکت رسانه ای به نام Atlas Media Corp کرد و با همکاری آنها یک سریال واقعیت مجازی به نام Turnaround King برای کانال ملی جغرافیایی; با هدف آموزش افراد در مورد نحوه رشد کسب و کار تولید کرد.
در سال 2016، او به عنوان یکی از 25 بازاریاب نفوذگر و برتر انتخاب شد و ارزش او در سال 2018 حدود 350 دلار بود.
در همان سال 2016، شرکت RichTopia او را درفهرست 500 مدیر تأثیر گذار قرار داد.

 

زندگی نامه و بیوگرافی گرنت کاردون

زندگی نامه و بیوگرافی گرنت کاردون

 

کتاب های گرانت کاردون

همان طور که گفته شد گرانت کاردون یکی از بهترین نویسندگانی است که در زمینه رشد و توسعه کسب و کار، کار آفرینی و… به افراد آموزش می دهد. گرانت کتاب های زیادی را در این زمینه نوشته است;

فروش برای زنده ماندن (منتشر شده در سال 2008) ; قانون 10X (منتشر شده در سال 2011) ، اگر اول نیستید، آخر هستید! (منتشر شده در سال 2010) از جمله کتاب هایی است که توسط گرانت نوشته شده است.
یکی از بهترین کتاب های گرانت کاردون که در سال 2011 به چاپ رسید; کتاب قانون 10X است.

مطالعه این کتاب سطح دانش شما را 10 برابر افزایش داده و به همین ترتیب تلاش شما را نیز 10 برابر بیشتر می کند. سطح رضایت شما از زندگی ، هدف گذاری صحیح و دستیابی به این اهداف، تسلط بر بازار هدف و… مباحثی هستند که در این کتاب به آن ها پرداخته می شود و شما می توانید با مطالعه این کتاب، در صد احتمال موفقیت خود را در هر زمینه ای افزایش دهید.

گرانت پس از انتشار کتاب 10X Rule خود در سال 2011، برگزاری دهمین کنفرانس را آغاز کرد; این رویداد 3 روزه به سرعت تبدیل به بزرگترین کنفرانس کسب و کار و کارآفرین در دنیا شد و بیش از 35،000 نفر در سومین کنفرانس آن شرکت کردند.

 

بیوگرافی و زندگی نامه ایلان ماسک

زندگی نامه گری وی کارآفرین بزرگ مهاجر Gary Vaynerchuk

 

سخنان گرنت کاردون

زندگی شخصی گرانت کاردون

Cardone که در آن زمان ۲۵ سال داشت و با شغلی که در فروشگاه ماشین داشت به سختی میتوانست مشکلات مالی خود را حل کند ; توصیه های مادرش را به مرحله اجرا گذاشت.

“اگرچه از این کاری که داشتم (فروشنده ماشین) متنفر بودم; تصمیم گرفتم که ۱۰۰ درصد خودم را به کار فروش خود اختصاص دهم و سعی کنم در آن بهتر شوم.”

وی در حالی که صبحانه می خورد ، فیلم های آموزشی فروش را تماشا می کرد ; در حین رانندگی به سمت محل کارش به کار نوارهای انگیزشی و تقویت فردی گوش می داد ; و اغلب اولین کارمندی بود که در محل کارش حاضر می شد و آخرین نفر از آنجا خارج می شد.

وی می نویسد:

“من متعهد شدم كه هر آنچه در توان دارم درباره فروش و صنعت خودرو را یاد بگیرم; “من در سال اول احتمالاً هفتصد ساعت صرف بهبود خودم به عنوان یک فروشنده کردم.”

افراد موفق می دانند که تلاش های آن ها باید ادامه داشته باشد ; تا بتوانند دستاوردهای جدید را تحقق بخشند. هنگامی که شکار یک شی یا هدف رها شد؛ موفقیت به پایان می رسد.

موفقیت نصیب کسانی می شود که بیشتر به آن توجه می کنند.

به جای کاهش سطح اهداف، تلاشتان را بیشتر کنید; زمانی که شما شروع به توجیه کارهای عقب افتاده خود می کنید، در واقع رویای خود را رها می کنید.

افراد موفق مشکلات را به عنوان فرصت می شناسند.

فروشندگان بزرگ معتقدند، ارزش شخصی آن ها بیش از ارزش محصول آن ها است.

 

۱۲ شغل اینترنتی برتر در ایران و جهان

قدرت فروش اینترنتی

محصولات پرفروش در اینستاگرام که می توانید عالی بفروشید!

 

 

سخن گرنت کاردون خطاب به CNBC :

“من به یاد می آورم که ۳۰۰۰ دلاری که در آن زمان به دست اوردم برایم مهم تر از اولین میلیون دلاری که به دست آوردم بود و همینطور بیشتر در خاطرم مانده است ; زیرا احتمالاً این برای من مهمتر بود.” این اعتماد به نفس من را تغییر داد; این اعتقاد من را نسبت به من تغییر داد ; همچنین بعد این باورم به خودم تغییر کرد و من پتانسیل خودم را در نظر گرفته و به شکل جدید آن را برای خودم تعریف کردم. ”

زندگی شخصی :

گرانت کاردون تا امروز بیشتر عوامل مرتبط با زندگی شخصی خود را خصوصی نگه داشته است ; اما او چندی پیش در یک مصاحبه خود ذکر کرد که دوبار ازدواج کرده است و بار اول تنها ۱۲ ماه به طول انجامید و بار دوم پس از ۱۳ سال هنوز در حال ادامه است.

او دلیل جدای اول خود را به این صورت ذکر کرد ; واقعیت این بود که من برای او فردی اشتباه بودم و او برای من آدمی اشتباه بود.

او همچنین ذکر کرد که دلیل اصلی جدایی آن ها تفابت در تفکر و سبک زندگی آنها بود; بعد از جدایی او مبلغ یک میلیون دلار را به همسر سابق خود داد.

 

ارزش دارایی های او در سال 2021 بیشتر از 360 میلیون دلار برآورد شده است

 

برای دیدن بخش های دیگر و فیلم ها آموزشی گرنت کاردون وارد بخش موفقیت و انگیزشی شوید برای وارد شدن کلید کنید

این مقاله رو به اشتراک بگذارید

4.5/5

مقالات مشابه

4 دیدگاه در “زندگی نامه و بیوگرافی گرنت کاردون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اگاهی و دریافت مقاله ها و مطالب آموزشی ما رو دنبال کنید

همیشه به روز باشید و از بهترین ها بهترین ها رو یاد بگیرید

مستند ها و فیلم های ویژه مووآ تیم

پلن های اشتراک

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟