آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب

آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب اینشات یکی از جدیدترین برنامه ‏های ویرایش ویدیو است که در سال ۲۰۲۰ باعث تغییر در بسیاری از کسب و کارها شده است; در واقع تولید محتوا با
Inshot از پرطرفدارترین موضوعات است ;که احتمالاً در سال‏های آینده منجر به ایجاد تحولات زیاد در کسب و کارها خواهد شد. در این مقاله، ما در مورد فیلم‌های ویرایش شده خوب ;با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه برای کاربردهای خواهیم پرداخت; علاوه بر این با توجه نیازهای متفاوت تجاری، در مورد چگونگی تولید محتوا با اینشات صحبت خواهیم کرد.

آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب

نرم افزار Inshot : سلطان تولید محتوا با موبایل

آیا قصد تولید محتوای غنیبرای اینستاگرام و یوتیوب را دارید؟ آیا همواره تلاش می‏کنید محتوای با کیفیت ویدئویی را تولید کنید؟ مطمئن نیستید; که چگونه از تلفن همراه خود برای بازاریابی استفاده کنید؟ در این مقاله، یک برنامه با امکانات فراوان برای تولید ویدئو برای نیازهای بازاریابی محتوا معرفی می‌شود؛ که به راحتی قابل استفاده است. همه ما می‌دانیم که ویرایش ویدئو بسیار زمان بر است. برای بیشتر مشاغل، ویدئو یک ابزار قوی در فرآیند تولید محتوا است.

به نظر می‌رسد ویدئوهایی که بیش از حد تولید یا ویرایش نشده‌اند و بسیار واقعی به نظر می‌رسند، قابلیت آلوده شدن به ویروس را دارند. از این گذشته، ما در عصری فعالیت می‌کنیم که اعتماد و تولید پویای محتوا بسیار مهم است.

آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب
اینشات یکی از جدیدترین برنامه‏ های ویرایش ویدیو و عکس است; که در سال ۲۰۲۰ باعث تغییر در بسیاری از کسب و کارها شده است. در واقع تولید محتوا با Inshot از پرطرفدارترین موضوعات است که احتمالاً در سال‏های آینده منجر به ایجاد تحولات زیاد در کسب و کارها خواهد شد.

در این مقاله( آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب )، ما در مورد فیلم‌های ویرایش شده خوب با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه برای کاربردهای خواهیم پرداخت; علاوه بر این با توجه نیازهای متفاوت تجاری، در مورد چگونگی تولید محتوا با اینشات صحبت خواهیم کرد; زیرا این برنامه یک شرکت قادر می‏سازد موانع ایجاد محتوای ویدئویی را کاهش دهد;ما همچنین یک راهنمای سریع در مورد نحوه استفاده از Inshot و تولید محتوا با اینشات در تلفن همراه برای ایجاد محتوای ویدئویی ارائه خواهیم داد.

چالش‌های زیادی برای ایجاد محتوای ویدئویی وجود دارد; همه ما می‌دانیم که تعداد زیادی برنامه برای کمک به بازاریاب‌ها، مشاغل و کارآفرینان حرفه‌ای در تولید محتوا وجود دارد;قبلاً شرایط به گونه‏ای بود که بهترین ابزار فقط توسط شرکت‌های بزرگ یا بنگاه‌های اقتصادی استفاده می‏شد; با این حال، امروزه بسیاری از مشاغل کوچک و کارآفرینان شروع به استفاده از آن‌ها کرده ‏اند ; در صورت استفاده صحیح از آن‌ها، واقعاً می‌توانید به رشد مشاغل کمک کنند.

آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب

 

ویدئو : عامل بسیار مهم در جذب مخاطب

 

علاوه بر این، بیش از ۵۲ درصد از بازاریابان حرفه‌ای معتقدند که محتوای ویدئویی برای استراتژی‌های بازاریابی محتوای آن‌ها بسیار مهم است;ویدئو یک شیوه کارآمد برای کسب و کارها است که می‏تواند به آن‌ها امکان می‌دهد; محصولات یا خدمات خود را به شیوه‏ای متفاوت به افراد معرفی کند و پیام‌های خود را انتقال دهند;تولید محتوا با Inshot یکی از ابزارهای مفید برای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان است.

با وجود آگاهی از پتانسیل بالقوه محتوای ویدئویی و اثبات موفقیت کسب و کارها با این شیوه; ساخت و ویرایش فیلم با کیفیت بالا در کسب و کارهای مختلف چالش‌های زیادی را به همراه دارد; البته تأمین مالی یکی از چالش‌های اصلی است;با این وجود تخصص، منابع و روند تولید واقعی فیلم‌های با کیفیت بالا از موانع دیگر هستند.

آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب

استودیو در برابر تلفن همراه!

زمانی که قصد تولید ویدئو با کیفیت بالا را دارید; حتماً به ویدئوهای کارخانه‌های بزرگ تولیدی که از پیشرفته‌ترین دوربین‌ها و تجهیزات فیلم‌برداری، نورپردازی برای ساخت تصاویر و جلوه‌های صوتی و صوتی بی نقص استفاده می‏کنند; فکر می‏کنید. با این حال، این سطح از کیفیت ویدئو واقع گرایانه است و بیشتر کسب و کارها به آن دسترسی ندارند. از این گذشته، چه چیزی برای ایجاد و ویرایش فیلم واقع بینانه تر به نظر می‌رسد; گذراندن یک روز کامل در استودیوی ضبط یا ۱۰ دقیقه استفاده از تلفن یا دستگاه تلفن همراه؟

البته بیشتر بازاریابان و مشاغل استفاده از تلفن همراه را انتخاب می‌کنند; تنها مسئله کاربر یا نوع تلفن همراه است که ممکن است در کیفیت فیلم تأثیرگذار باشد;در نتیجه، مشاغل برای ایجاد یک ویدیوی کاملاً با کیفیت که به نظر حرفه‌ای انجام شده است; و استفاده از دستگاه تلفن همراه، دست و پنجه نرم می‌کنند. سرانجام ممکن است; یک راه حل وجود داشته باشد که بهترین راه برای حل این دو چالش باشد.

تولید محتوا با اینشات (Inshot) چگونه انجام می‏شود؟
نرم افزار اینشات از جدیدترین برنامه ‏های ساخت و ویرایش ویدئو است.; با این نرم افزار به کاربران می‌توانید ویدئوهای با کیفیت بالا را با تلفن‌های همراه خود برای به انتشار در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بسازند.( آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب )

مجموعه ویژگی‏های نرم افزار Inshot برای ویرایش ویدئو شامل:

تقسیم ویدئو

ویرایش ویدئو

ادغام کلیپ‌های ویدئویی

وارد کردن عکس یا تصویر

استفاده از جلوه‌های مختلف تصویری (فیلترها)

اضافه کردن موسیقی یا جلوه‌های صوتی

افزودن جلوه‌های انتقال صدا

افزودن انیمیشن، برچسب یا متن به فیلم‌ها
(آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب)

آستین ها را بالا بزنید!

اگر آماده هستید که با این نرم افزار محتوای ویدئویی با کیفیت بالا بسازید; در این مقاله یک راهنمای راحت و سریع برای شروع کار برای تولید محتوا با اینشات وجود دارد. در ادامه به مراحل تولید محتوا با Inshot خواهیم پرداخت:

 

 

۱. برنامه را دانلود کنید

اولین قدم این است که برنامه Inshot را از فروشگاه Apple یا Google Play بارگیری کنید; Inshot برای iOS و Android در دسترس است. برای دانلود این برنامه لازم است به فروشگاه سیستم عامل تلفن همراه خود بروید و برنامه Inshot را به طور رایگان دانلود کنید.

 

 

۲. فیلم‌ها و تصاویر را وارد و ویرایش کنید:

پس از دانلود برنامه Inshot باید آن را باز کنید. پس از باز کردن اولین اقدام وارد کردن عکس یا فیلم مورد نظر برای ویرایش است.

برای اینکه برنامه Inshot را آزمایش کنید، می‌توانید یک عکس یا فیلم ذخیره شده در گالری تصاویر تلفن همراه خود را انتخاب کنید; به محض پایان ورود فیلم یا عکس به برنامه، گزینه ویرایش عکس یا فیلم خود را مشاهده خواهید کرد; می‌توانید آن را برش دهید، آن را اصلاح کنید، پس زمینه اضافه کنید یا جلوه‌های صوتی و بصری دیگر به آن اضافه کنید.

ابزارها و امکانات برنامه Inshot این امکان را به کاربران و صاحبان کسب و کار می‌دهد که به آسانی; تصاویر و ویدئوهای خود را ویرایش کنند، اما موارد دیگر برای ساخت محتوا با اینشات شامل:

 

۳. صدا و موسیقی اضافه کنید:

بعد از ویرایش عکس یا فیلم، در قسمت بعدی تولید محتوا با اینشات می‌توانید; با اضافه کردن جلوه‌های صوتی یا موسیقی محتوای خود را با موسیقی ترکیب کنید;برای ساخت محتوا با Inshot همراه با موسیقی، می‌توانید گزینه از وارد کردن آهنگ ذخیره شده ;در تلفن همراه خود یا مجموعه موسیقی خود برنامه استفاده کنید;هنگامی که صدا و موسیقی را انتخاب کردید، می‌توانید میزان صدا و شدت پخش صدا و موسیقی را کنترل کنید ;تا با کیفیت بهتری ویدئوی خود را بسازید.

 

 

۴. متن را اضافه کنید:

حالا که ویدیوی شما با موسیقی زیبا و بهتر به نظر می‌رسد; قسمت بعدی برنامه به شما امکان می‌دهد متن را به دلخواه خود اضافه کنید; می‌توانید متن خود را در طیف گسترده‌ای از فونت‏ها و رنگ‌های مختلف بنویسید;سپس می‌توانید متن را به اطراف فیلم یا عکس منتقل کنید; تا در جای مناسب قرار گیرد. علاوه بر این می‌توانید زمان شروع و پایان را نمایش متن در ویدیوی خود را انتخاب کنید.

فونت فارسی دلخواه شما!
برای اینکه فونت انگلیسی یا فارسی دلخواه تان را در برنامه داشته باشید وقتی روی T برای ایجاد متن کلیک کردید; در سمت راست شما در کنار فونت های پیش فرض دو آیکون نشان داده می شود. بالایی مربوط به فونت هایی است که می توانید ;از خود برنامه دانلود کنید و پایینی (import) جهت وارد کردن فونت های دلخواه تان از گوشی است; مطمئن باشید که می دانید فونت ها را در کدام قسمت گوشی دارید. بعد از زدن دکمه ایمپورت به فولدر فونت های خود بروید و هر کدام را که می خواهید با یک کلیک انتخاب کنید; به همین راحتی.

 

آشنایی با اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

 

۵. با انیمیشن و برچسب شخصی سازی کنید:

در ابتدا از استیکرها برای تولید محتوا با اینشات استفاده می‏شد;با این حال، در دنیای تلفن همراه، ایموجی‏ها به GIF های متحرک و برچسب‌های مضمونی تبدیل شده‌اند;Inshot به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌ها و برچسب‌های سفارشی سازی شده; را به فیلم‌های خود اضافه کنید تا ویدئوی شما را خاص و سرگرم کننده کنید

گرافیک و طراحی

 

۶. کیفیت تصاویر را انتخاب کنید:

همان‌طور که اشاره کردیم، همیشه یکی از بزرگترین چالش‌ها، میزان کیفیت ویدئو پس از ویرایش در تلفن‌های همراه، بوده است؛ اما در نرم افزار، Inshot کاربران می‌توانید کیفیت و وضوح تصاویر و فیلم‏ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند.

به عنوان مثال، می‌توانید فیلم خود را با کیفیت ۴۸۰ p، ۷۲۰ p یا حتی ۱۰۸۰p ذخیره کنید; پس از انتخاب وضوح، فیلم شما علامت گذاری خواهد شد، اما قبل از انتشار یا به اشتراک گذاری ویدیو، این مورد قابل حذف است.

 

۸ اشتباهی که استارت آپ ها را نابود میکند

 

۷. ویدئو را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید:

در مرحله آخر و تمام شدن ویرایش تصویر یا ویدئو، با انتخاب گزینه “ذخیره” می‌توانید فایل نهایی در حافظه تلفن همراه خود ذخیره کنید; با این کار فرآیند رندر آغاز می‌شود که ممکن است مدتی طول بکشد; در پایان ذخیره سازی، می‌توانید به فایل تصویری خود در گالری تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید.

در نهایت می‌توانید فیلم ویرایش شده را با کیفیت مناسب از گالری تصاویر انتخاب کنید و در رسانه‌های اجتماعی خود انتشار دهید; برای انتشار ویدئو در اینستاگرام نرم افزار، اینشات این قابلیت را دارد که هشت‌هایی مناسب با ویدئوی خود را انتخاب کنید; علاوه بر این یک سری هشتگ های پیش فرض برای تولید محتوا با اینشات وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای جذب مخاطب استفاده کنید.

بنابراین برای مشاغلی که می‌خواهند ویدیوهای زیبا و با کیفیت بالا ایجاد کنند تا بدون صرف وقت زیاد و هزینه در فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند، Inshot یک راه حل عالی است.

برای چه شغل هایی می شود آن را استفاده کرد؟

تولید محتوا با Inshot برای مشاغلی که نیاز به فیلم برداری ۳۶۰ درجه از محصولات، غذا یا فضای بزرگ دارند بسیار مناسب است; Inshot تقریباً برای هر نوع شغلی عالی است و برای گالری‏های هنری، مناظر طبیعی، کافی شاپ‏ها یا رستوران‌ها، طراحان داخلی، بنگاه‌های املاک و مستغلات امکانات واقعاً بی پایانی دارند.

اگر واقعاً می‌خواهید از بازاریابی مبتنی بر ویدئو را برای تجارت خود استفاده کنید; اما با موانع زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید، تولید محتوا با اینشات آنچه را که برای ضبط و به اشتراک گذاری فیلم‌های با کیفیت بالا نیاز دارید، فراهم می‌کند.

 

 

سخن پایانی

در پایان می‏توان گفت تولید محتوا با اینشات بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر از آن چیزی است که تصور می‏کردید; صاحبان کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان تنها با داشتن یک عدد تلفن همراه و نصب این نرم افزار; می‌توانید تولید محتوا را برای ساخت ویدئوهای جذاب و جذب مخاطبان خود انجام دهند.

 

 

‌پست های بیشتر در صفحه اینستاگرامی
@namiragraphic
صفحه گرافیکی و اموزش فضای مجازی

@movamag رو دنبال کنید و هر لحظه انرژی مثبت ? دریافت کنید
@wollvesland انگیزشی سرزمین گرگها
پست های بیشتر بخش موفقیت و انگیزشی
از اینجا وارد شوید

 

این مقاله رو به اشتراک بگذارید

4.5/5

مقالات مشابه

2 دیدگاه در “آموزش تولید محتوا با اینشات برای اینستاگرام و یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اگاهی و دریافت مقاله ها و مطالب آموزشی ما رو دنبال کنید

همیشه به روز باشید و از بهترین ها بهترین ها رو یاد بگیرید

مستند ها و فیلم های ویژه مووآ تیم

پلن های اشتراک

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟